недеља, 30. март 2014.

Ја не могу више



Ја не могу више

У близини твојој ја не могу више
Находит’ се цуро, нит’ погледе твоје
Ја издржат’ могу. Аман, сагорише
Очију ти огњи јадно срце моје.

Погледај ме само, у моје му оку
Записано стоји, све што срце крије, -
Прочитаћеш тугу, јад и бол дубоку,
Разурену срећу и мир ми од прије.

Прочитаћеш љубав бескрајну и плаху,
Као плахе што су буре наших гора,
Страст и жудњу силну у моме уздаху
Као силни што су вали бурног мора!

Јест, ја љубим тебе, од љубави гинем,
Од чежње ми вреле згара душа млада.
Лудим …. нож би себи у груди да ринем,
Јер ја љубим тебе - јер љубим без нада.

У близини твојој ја не могу више
Находит’ се цуро, нит’ погледе твоје
Ја издржат могу. Аман, сагорише
Очију ти огњи јадно срце моје.

                                              (1905.)




Нема коментара:

Постави коментар